Monday, June 16, 2008

Tag apa ni?!

Tag oleh Kaya(Rich) Rendah(Low)
Survey ini perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.

7 fakta tentang saya
1. Sudah lupa macam mana nak tulis dalam Bahasa Malaysia
2. Walaupun saya seorang warga Malaysia
3. Saya tidak suka minum arak tapi suka minum shandy(tipu je)
4. Saya pandu sangat lambat(selepas harga petrol naik)
5. Saya sedang belajar di tukang jahit(taylor's)
6. Saya suka tidur apabila saya sudah letih
7. Saya tidak suka main tag ini dalam bahasa lain

7 perkara menakutkan saya
1. Tiada kereta selama 1 minggu
2. Semua duit saya hilang
3. Tidak dapat berak
4. Tengok F dalam keputusan saya
5. Komputer saya rosak
6. Kawan yang guna pisau tikam dari belakang
7. Minum shandy pun akan mabuk

7 lagu buat masa sekarang
1. Santa Esmeralda - Kamu adalah saya punya semua barang
2. Celine Dion - Apabila saya hendak mu
3. Jesse McCartney - pergi?(leavin')
4. Secondhand Serenade - Jatuh kat kamu
5. Jason Mraz - Saya ialah kamu punya
6. Rihanna - Ambil satu (bow)??
7. Mariah Carey - Selamat tinggal

7 perkara yang selalu saya sebut
1. Dui!
2. Die!
3. Boring!
4. Sien!
5. Mahem!
6. LOL!
7. NO!

7 perkara yang amat bernilai
1. Keluarga
2. Kereta
3. Epal saya
4. Duit
5. Keputusan pelajaran saya
6. Kawan
7. Telefon saya

7 "pertama kali" dalam hidup saya
1. Minum arak 3 hari berturut turut
2. Duduk dalam Silvia
3. Duduk dalam Evo
4. Menaip blog dalam Bahasa Malaysia
5. Pak tor selama 3 tahun 9 bulan 9 hari
6. Lat tor selepas itu

7. Menaip dalam Bahasa Malaysia untuk tag ini7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)
1. Jade
2. Winnie
3. CS Ooi
4. Sok Teng
5. Claire
6. Benny
7. sZe

6 comments:

Jade W. said...

oiii...y tag me lar?! shiiii-ate !

-cs- said...

Dude, that's funny, haha, gonna post my version, ngek ngek~

-cs-

♥ mokunana ♥ said...

5. Pak tor selama 3 tahun 9 bulan 9 hari
6. Lat tor selepas itu

:) cool...

Jöey™ said...

pro eh~~! =D

winnie said...

=.= BM punya tag......

Vicious said...

lolz...although it takes so long to type the whole thing out but after reading back its like so farney